sebasz97 Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Nie znam się na dobieraniu ryb. W akwarium mam takie: 2 skalary 4 brzanki 2 żałobniczki( tetra czarna) 2 danio (pręgowany 2 mieczyki 4 neonki 1 kirysek 1 glonojad Akwarium jest 60 litrowe. Nie widzę agresji ryb. Czy wskazana jest różnorodność ryb? Glonojada mam od niedawna i zauważyłem u niego dziwne zachowanie, a mianowicie gdy jest włączony filtr, przysysa się od spodu. Karmie je płatkami wieloskładnikowymi a także żywym pokarmem(ochotką) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ola821027 Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Masz zupę rybną-mix gatunków.Zasadą powinno być mało gatunków-większa ilość ryb wśród gatunku.Masz ryby stadne trzymane w małej ilości sztuk,bardzo duzo gatunków tych ryb stadnych,część rośnie za duża do takiego akwarium. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafi200 Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 2 skalary 4 brzanki 2 żałobniczki( tetra czarna) 2 danio (pręgowany 2 mieczyki 4 neonki 1 kirysek 1 glonojad Jaki kirysek i neonek? Jak na razie wszystkie się nie nadają chyba że może kiryski i neonki ale napisz jaki to gatunek. Glonojada mam od niedawna i zauważyłem u niego dziwne zachowanie, a mianowicie gdy jest włączony filtr, przysysa się od spodu. Włączasz i wyłączasz filtr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebasz97 Posted November 6, 2010 Author Share Posted November 6, 2010 kiedy daje im jeść wyłączam filtr, ponieważ w małym akwarium płatki szybko dostają się do filtra Link to comment Share on other sites More sharing options...