Skocz do zawartości

Pomożecie.? niewiem czy to dobry pomysł ale raczej tak.


195miki97
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moge mieć tak z 3 skalary,2bojowniki,6 kosiarek,3-4 szczupaczki żyworodne,4 molinezje,4mieczyki,4-5 kirysków różnego rodzaju,3-4 zbrojniki i inne glonojady no i oczywiście 4 gupiki... jakie akwarium moge mieć do tych rybek.? ile litrów.?

Niemyślcie sobie że jestem początkującym bo miałem wiele akwari ale nie tyle rybek a że mam dużo pieniędzy to postanowiłem kupić troch większe akwa...

Prosze o szybką odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemyślcie sobie że jestem początkującym bo miałem wiele akwari ale nie tyle rybek a że mam dużo pieniędzy to postanowiłem kupić troch większe akwa...

Dla mnie jesteś mocno początkujący bo złączyłeś ryby z różnych biotopów, które nie mogą być razem bez względu na wielkość akwarium. Z twoich wcześniejszych postów wynika, że masz te ryby w 54L i do tego chcesz jeszcze kupić Neony :| .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skalary trzyma się w parach - to po 1

Bojowniki w haremach - to po 2

Szczupaczek - wiedziałeś, że samice dorastają do ok 20 cm ? (odpuść sobie) poza tym gupiki to byś im musiał na obiad dawać.

Molinezje - jeżeli masz 1 samca na 3 samice to ok

Mieczyki to samo co molinezje

Kiryski - mają być jednego rodzaju

4 zbrojniki niebieskie - ok

Inne glonojady ????

Gupiki - w haremie - ok

 

Osobiście uważam, że za dużo ryb żyworodnych - tak żeby było bezpiecznie (bo pewnie i tak coś jeszcze będziesz chciał dodać) to startuj od 300l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.