Skocz do zawartości

Obsada 63l


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Od razu przepraszam jeżeli dubluję któryś z tematów :P

Stałem się szczęśliwym posiadaczem akwa 63l i mam dylemat tzn. dla krewetek czy dla ryb?

Nie znam się dobrze na doborze ryb ale wykombinowałem coś takiego:

1+1 Pielęgnice Ramireza

5 Kirysków (Panda, Sterby, Lamparcie lub Albinoski)

5 Otosków

7 Danio Perłowe

 

Czy może tak być? Czy coś zmienić, za dużo ryb, za mało?

 

Jeżeli dla krewetek to nie mam pojęcia jakie tam umieścić.

 

Proszę o radę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiryski z Otoskami no ok może sobie nie będą w drogę wchodziły :) bo kiryski od dna a otoski rośliny, kamienie ,szyby ale dno tez biorą :) ale można spróbować :) nie powinno być źle :)

 

jeśli chodzi o szt to wszystko ok :) wszystko możesz razem trzymać

 

i do tego krewetki też możesz dorzucić z 7szt Red Cherry np. :)

 

 

dużo roślinek , drobny żwirek na powierzchnię dna (WAŻNE ,większe też mogą być aby nie były OSTRE), i mchy dla krewetek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy zamiast kilku RC mogę dodać jakieś inne krewetki? Nie koniecznie amano bo to "szczury"... ;)

2. To samo pytanie do Danio Perłowego, jakie inne ryby? np. Rasbory klinowe?

3. Czy do w.w obsady mogę dorzucić 1x Helenkę

4. Wiem że jak na 63l to już dużo ryb zaproponowałem ale czy można dodać tam coś jeszcze? Nie chce mieć zupy rybnej ale im więcej gatunków tym lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy zamiast kilku RC mogę dodać jakieś inne krewetki? Nie koniecznie amano bo to "szczury"... ;)

2. To samo pytanie do Danio Perłowego, jakie inne ryby? np. Rasbory klinowe?

3. Czy do w.w obsady mogę dorzucić 1x Helenkę

4. Wiem że jak na 63l to już dużo ryb zaproponowałem ale czy można dodać tam coś jeszcze? Nie chce mieć zupy rybnej ale im więcej gatunków tym lepiej :)