Alisson Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Witam Chciałabym założyć małe akwarium ale nie wiem co będzie mi do niego potrzebne. A z racji tego, że jestem początkująca nie chcę radzić się sprzedawcy w sklepie bo tam potrafią wcisnąć tylko niezły kit (nabrałam się już przy kupnie mysz). Tak więc mam bardzo małe mieszkanie więc chciałabym żeby i akwarium nie było duże. Może takie góra 4-5 l. Podobają mi się takie w kształcie kuli ale słyszałam, że rybki się w nich ,,męczą". Czy rzeczywiście tak jest? Jaki gatunek rybek nadaje się do takiego akwarium? No i czy grzałka, napowietrzacz, filtr i oświetlenie są do takiego akwarium potrzebne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atreyu Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Podobają mi się takie w kształcie kuli ale słyszałam, że rybki się w nich ,,męczą". Czy rzeczywiście tak jest?Tak i to bardzo... Do 5l nie nadaje się żadna rybka. Sensowne minimum to przynajmniej 20-25l. W małym akwarium powinno znaleźć się dokładnie to samo co w takim dużym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal1511 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Do akwa 4-5l nie możesz wpuścić żadnej rybki. Kup sobie 25l dużo miejsca nie zajmuje ;0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyzzer Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 I wtedy możesz albo krewetki albo bojowniki , przy dobrych kryjówkach i wcześniejszym wpuszczeniu krewetek do akwa to można trzymać z bojownikiem . Bojownik najlepiej kupiony z akwarium , NIE z kubeczka , nie polecam takich jak z innymi rybkami ma być chyba że sam będzie to może być Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atreyu Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 bojownikiBojownika. Albo: viewtopic.php?f=39&t=19607 Link to comment Share on other sites More sharing options...