Jump to content

Czy dobrz prowadze akwarium?

Krzychoo
 Share

Recommended Posts

Cześć mam 2 skalary 1 zmienniaka 1 wojownika 1 danio 3 kardynalki 2 neony 1 glonojada.mam akwarium 40L...Karmie ryby 3 razy dziennie pokarmem płatkowanym.Czy dobrze prowadze akwarium?

Skalary? W akwarium 40 l.-chyba sobie żarty stroisz :P

jestem początkującym, mam akwa65l a w nim

2molinezje

3głupiki

2brzanki sumatrzanskie

1glonojada

6 neonek Innesa

i 3 hokejówki amazońskie

i durzo roślinek (chyba 6)

karmie je rano, pokarmem płatkowym, a po południu pokarmem w granulkach, co trzy dni dostają rano ochotkę. czy dobrze prowadzę akwa??

Cześć mam 2 skalary 1 zmienniaka 1 wojownika 1 danio 3 kardynalki 2 neony 1 glonojada.mam akwarium 40L...Karmie ryby 3 razy dziennie pokarmem płatkowanym.Czy dobrze prowadze akwarium?

Aha dzieki za podpowiedz
paniw zoologicznym pozwolila tak trzymac skalary w 40 l

Aha dzieki za podpowiedz
paniw zoologicznym pozwolila tak trzymac skalary w 40 l
To powiedz tej pani w zooogicznym żeby poczytała troche o rybkach a później zaczęła dawać dobre rady :lol:

2 skalary - zbiornik minimum 100 litrow.

1 zmienniak czyli platka to ryba stadna - minimum 5 sztuk

1 wojownik - a nie przypadkiem bojownik? Ale tez nie pasuje.

1 danio - ryba definitywnie i pod kazdym wzgledem stadna - minimum 5 sztuk.

3 kardynalki - na upartego, 3 to jeszcze nie stado ale przynajmniej kilka ich jest.

2 neony - ryba wyjatkowo stadna, wymagajaca duzego towarzystwa przedstawicieli swojego gatunku, na upartego moze byc 5 sztuk..

1 glonojad - jaki glonojad? Zbrojnik? Plecostomus? Chociaz i tak na akwa 40 litrow kazdy zbrojnikowaty jest za duzy...

Konieczna jest definitywna zmiana obsady. Trzeba oddac skalary, bojownika, platke i glonojada. Zostaja nam kardynalki, neonki i danio. Do nich dokup tyle rybek, aby bylo jak nizej:

- 5 kardynałkow

- 5 danio

- 6-8 neonow

I dokup z 5 kiryskow.

A co do karmienia - jak dajesz jesc 3 razy dziennie to na prawde malymi porcjami.

Guest