Krzychoo Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Cześć mam 2 skalary 1 zmienniaka 1 wojownika 1 danio 3 kardynalki 2 neony 1 glonojada.mam akwarium 40L...Karmie ryby 3 razy dziennie pokarmem płatkowanym.Czy dobrze prowadze akwarium? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Cześć mam 2 skalary 1 zmienniaka 1 wojownika 1 danio 3 kardynalki 2 neony 1 glonojada.mam akwarium 40L...Karmie ryby 3 razy dziennie pokarmem płatkowanym.Czy dobrze prowadze akwarium?Skalary? W akwarium 40 l.-chyba sobie żarty stroisz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lizur Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 jestem początkującym, mam akwa65l a w nim 2molinezje 3głupiki 2brzanki sumatrzanskie 1glonojada 6 neonek Innesa i 3 hokejówki amazońskie i durzo roślinek (chyba 6) karmie je rano, pokarmem płatkowym, a po południu pokarmem w granulkach, co trzy dni dostają rano ochotkę. czy dobrze prowadzę akwa?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartexx Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 popieram bart i danio nie trzyma się jednego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzychoo Posted January 10, 2009 Author Share Posted January 10, 2009 Cześć mam 2 skalary 1 zmienniaka 1 wojownika 1 danio 3 kardynalki 2 neony 1 glonojada.mam akwarium 40L...Karmie ryby 3 razy dziennie pokarmem płatkowanym.Czy dobrze prowadze akwarium?Aha dzieki za podpowiedz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzychoo Posted January 10, 2009 Author Share Posted January 10, 2009 Cześć mam 2 skalary 1 zmienniaka 1 wojownika 1 danio 3 kardynalki 2 neony 1 glonojada.mam akwarium 40L...Karmie ryby 3 razy dziennie pokarmem płatkowanym.Czy dobrze prowadze akwarium?Aha dzieki za podpowiedzpaniw zoologicznym pozwolila tak trzymac skalary w 40 l Link to comment Share on other sites More sharing options...