Skocz do zawartości

Metna woda


skoczek1155
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem troszkę zielony w tych sprawach. Zakupiłem akwarium 112l, w niedziele opłukałem kamienie i żwirek, umyłem akwarium i zalałem wodą. Na drugi dzień rano kupiłem i wpuściłem rybki, teraz mam trochę mętną wodę. Nie przeczytałem wcześniej, że woda musi się odstać. Co teraz mam zrobić ?

Czy woda się odstanie ?

Czy trzeba wymieniać wodę na nową i czekać aż się odstanie ileś zanim wpuści się rybki ?

Czy pokrywa musi być teraz zamknięta, żeby odparował chlor ?

Czy nie trzeba ściągać pokrywy ?

Gdzieś na necie wyczytałem też, że trzeba zgasić światło na 2 dni, że to pomaga. Nie wiem czy to prawda proszę o jakieś porady.

 

Andrerw: Pisz po polsku ! Każdy następny napisany tak post będzie usuwany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Witam jestem troszke zielony w tych sprawach zakupiłem akwarium 112l w niedziele opukalem kamienie i zwirek umyłem akwarium i zalałem wodą na drugi dzien rano kupiłem i wpusciłem rybki teraz mam troche metna wode nie przeczytałem wczesniej ze woda musi sie odstac co teraz mam zrobic czy woda sie odstanie czy trzeba wymieniac wode na nowa i czekac az sie odstanie iles zanim wpusci sie rybki czy pokrywa musi byc teraz zamknieta zeby odparował chlor czy nie trzeba sciagac pokrywy gdzies na necie wyczytalem tez ze trzeba zgasic swiatło na 2 dni ze to pomaga nie wiem czy to prawda prosze o jakies porady

Jak na razie prowadzisz. Dłuższego zdania tutaj jeszcze nie napisano.

 

viewtopic.php?p=139853#p139853

 

Przykro mi, ale czegoś takiego nie da się czytać. Mógłbyś poprawić posta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach