Iwon Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Witam jestem tu nowy i chce prosić was o rade mam baniaczek 63l i potrzebuje go czym zazielenić nie znam się na roślinach poradźcie mi jakieś rośliny które szybko rosną i sa łatwe w hodowli i tanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
brzanka12 Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Kabomby (na tył) ( plan 3) Nurzańce (na tył) ( plan 3) kryptocoryny ( na środek) ( plan 2) ponikło igłowate (na początek) (plan 1) anubiasy: bartera, niskie, nana. (na początek (plan 1 )) na korzeń. bacopy (plan 3) microzorium (plan 2, na korzeń) echindorusy (na 3 plan) pistia (korzeń w wodzie, reszta ponad powierzchnią ) Kup mały korzonek, na nim meszek (jawajski) lub gałęzatka (tylko rozszarpana, w płaty, i przywiązana do korzenia żyłką wędkarską) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafi200 Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 A kolega może podać jakie ma oświetlenie czy ma/będzie miał bimbrownie i czy będzie czymś nawoził Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikorka45 Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 Jakbyś chciał, to pod roślinki możesz nasypać warstwe Sera Floredepot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 Witam jestem tu nowy i chce prosić was o rade mam baniaczek 63l i potrzebuje go czym zazielenić nie znam się na roślinach poradźcie mi jakieś rośliny które szybko rosną i sa łatwe w hodowli i tanieAby się cokolwiek dowiedzieć podaj więcej informacji o akwarium ,a już na pewno coś o oświetleniu i nawożeniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iwon Posted July 29, 2010 Author Share Posted July 29, 2010 Akwarium dopiero zaczynam zakładać i się dowiaduje co do niego kupić mam mam akwarium 63l filtr i grzałkę i tyle do niego narazie mam bibrownie będę robił Link to comment Share on other sites More sharing options...