Skocz do zawartości

[60l] ogólne (moje pierwsze,wymarzone)


ankha999
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Chciałam zaprezentować moje pierwsze, wymarzone akwarium:)Z uwagi na to że jestem początkującą, bardzo chętnie przyjmę wszelkiego rodzaju uwagi i sugestie dotyczace mojego zbiornika:)

60 litrów o wymiarach 60x30x30cm

- świetlówka akwarystyczna Philips 15W z odbłyśnikiem

- filtr FAN FILTER plus - firmy AQUAEL

- grzałka HAILEA CB-8300

- ryby -5 dorosłych gupików, 6 młodych gupików, 3 neon Inessa, 2 neon czerwony

- 2 małe otoski

- krewetki - ok. 8 Amano i 3 czerwone

- ok.12 ślimaków Helena

 

- roślinność - m.in. Anubiasy, Microsporium, Wątrobowce ( mogłam poprzekręcać nazwy)

- korzeń,

- kokos,

- mech,

- lawa,

 

- CO2 w płynie - EASYCARBO -

- pokarm w płatkach firmy Tropical i JBL

- pokarm mrożony - oczlik - firmy Ichthyo Trophic

post-5755-13685159723973_thumb.jpg

post-5755-13685159724251_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli są malutkie to w przyszłości mogą osiągnąć do 15cm.

Nie dorosną do takiej wielkości, bo w ZA MAŁYM baniaku skarłowaceją.

 

Autorze, początek ciekawy tylko dokup co najmniej 4 otoski.

OK, poprawka mogą dorosnąć do ok.11cm i jest to możliwe. Sam widziałem wiele takich przypadków, że w 60l akwarium jest glonojad takiej właśnie wielkości i właściciele tych zbiorników twierdzą, że glonojad miał na początku 3cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dorosną do takiej wielkości, bo w ZA MAŁYM baniaku skarłowaceją.

Jeśli będą dobrze karmione, jeśli woda będzie regularnie podmieniana w sporych ilościach to zbrojniki niebieskie nie mają żadnych oporów przed dorośnięciem do tych 12 cm nawet w 60 l. 15 cm okazów ancistrusów jeszcze nie widziałam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach