Skocz do zawartości

[200l] Malawi


Pysio97
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

-2 pyszczaki zebra 1-1

-4 pyszczaki złociste 1-3

-2 giętkoząby

-2 pielęgnice severum gold

-4 zbrojniki

-2 kosiarki

 

Nie znam się do końca na malawi, ale pyszczaki nie powinny wchodzić sobie w drogę. Inny przypadek to pielęgnice severum, które tam nie za bardzo pasują i mogą być agresywne dla pyszczaków. Giętkozęby (opaczki? (czarnobrzuszne)) lubią być w stadzie, ale mogą być też hodowane w mniejszych grupkach. Dokup ich jeszcze z 5.

Czy masz dwie parki zbrojników? Jeśli tak, to mogą zostać, chociaż nie wiem, czy z giętkozębami nie będzie im za ciasno, więc albo te albo te.

Kosiarki są stadne (stado jest dopiero od 6 szt. i nie pasują za bardzo do malawi, o wiele lepiej czują się w akwarium zarośniętym, holenderskim.) Lepiej je oddaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gietkoząby mogą być różne do Malawi pasuje Synodontis petricola choć występuję w Tanganice :roll:

Jak brzanka wspomniała ani sewerum ani kosiarki się do tego biotopu nie nadają. Zbrojnik zresztą też ale i tak często jest wybierany do tego rodzaju zbiornika ;)

Jeśli chodzi o pyszczaka zebrę to też musi być hodowany w haremie 1+3 ;)

Z innych pyszczaków to może coś z rodzaju Auloncara ale należy uważać żeby nie przesadzić bo nie jest to zbyt duży zbiornik jak na Malawi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 lata później...

chcę wystartować z malawi...

akwarium 200l standartowe wymiary 100x50x40 dł x wys x gł

co do aranżacji chcę kamienie żadnych roślin...

głównymi osobnikami w akwa chcę

Pseudotropheus saulosi

podoba mi się też melanochromis johannii

 

z obecnej obsady chcialbym zostawić zbrojniki bo wątpię że mogly by zostać neonki :P

w związku z tym co proponujecie i w jakiej ilości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji