Nemoo Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Mam w akwarium 6 kirysków i jeden dziś zaczął długo leżeć na dnie a jak płynie to szoruje brzuchem po dnie, stał się niemrawy, czasem podpłynie na górę zaczerpnąć powietrza a reszta kirysków buszuje w najlepsze. Czy mojemu kiryskowi coś jest??? nie znam się bo jestem początkujący i dlatego pytam. aha rybki są już ponad 2 tygodnie w akwarium i czują się świetnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
brzanka12 Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Trochę zależy to też od zaklimatyzowania. Mam nadzieję, że prosto z woreczka do akwarium go nie wrzuciłeś? Czy teraz stał się niemrawy? Mają odpowiedni zapewniony pokarm, opiekę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafa9 Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 To nie jest kirysek spiżowy,tylko pstry-lub jak niektórzy mówią ''srokaty''. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stasiek Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Jakiś białawy ten kirysek pstry.Od dołu moje mają troszeczkę jasnego koloru.Cienki paseczek. Twoje są za jasne.Może im brakować prawidłowego pożywienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemoo Posted July 3, 2010 Author Share Posted July 3, 2010 nie, były w woreczku z godzinę przed wpuszczeniem a są już w akwarium ponad 2 tygodnie one są naturalnie ciemniejsze tylko zdjęcie tak wyszło...i nic im nie było tylko dzisiaj tego jednego tak wzięło... jedzą różne rzeczy na dnie ale wczoraj jadły ochotkę mrożoną i może to ona zaszkodziła....ale innym rybkom nic nie jest.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erni-lee Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Nie widzę oznak choroby to coś białego wygląda na otarcie a i kirys spiżowy jest brązowy Link to comment Share on other sites More sharing options...