szymek1987 Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 akwarium ma ok 6 miesięcy. jest to moje pierwsze akwarium. napowietrzanie: z filtra oświetlenie: 8h 2x30W filtracja: aquaszut senior n1000 bio obsada: kirysek pstry 5szt kosiarka 4 sz bocja wspaniała 2 szt pielęgniczka ramireza 2+2 szt gurami dwuplamy 2 szt neon innesa 31 szt zbrojnik złoty 1 szt mastacembelus armatus 1 szt roślinność: nie znam się za bardzo na tym trochę trawy, jakieś anubiasy, trochę wgłębki i jeszcze parę roślin karmienie: płatki z tropicala + tabletki z tropicala dla kirysków + raz w tygodniu mrożonka proszę o opinie i ew porady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafi200 Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 obsada: kirysek pstry 5szt kosiarka 4 sz bocja wspaniała 2 szt pielęgniczka ramireza 2+2 szt gurami dwuplamy 2 szt neon innesa 31 szt zbrojnik złoty 1 szt mastacembelus armatus 1 szt Akwarium bardzo ładne jak na pierwszy raz Do obsady dokup jeszcze kilka kirysków (tak z 4 -5 nawet), kosiarki 2 sztuki, oddaj bocje, gurami jest to parka jezeli tak do dokup jeszcze 2-3 samice, dokup płeć przeciwną dla zbrojnika oraz oddaj długonosa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szymek1987 Posted June 21, 2010 Author Share Posted June 21, 2010 bocje mam ze względu na ślimaki. Co do gurami to jest parka ale skoro mówisz żebym dokupił samiczki to dokopię, armatus bardzo mi sie podoba i chciałem mieć węgorka wiec chyba go zatrzymam. powie mi ktoś czym go karmić? i czy normalne jest u gurami "gonienie się", bo moje gonią się bardzo często, może to dwa samce? pani w sklepie mówiła ze parka a zawsze tam kupuje i się jeszcze nie zawiodłem na tym sklepie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...