Skocz do zawartości

[240L] ogólne


szymek1987
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

akwarium ma ok 6 miesięcy. jest to moje pierwsze akwarium.

 

napowietrzanie: z filtra

oświetlenie: 8h 2x30W

filtracja: aquaszut senior n1000 bio

obsada:

 

kirysek pstry 5szt

kosiarka 4 sz

bocja wspaniała 2 szt

pielęgniczka ramireza 2+2 szt

gurami dwuplamy 2 szt

neon innesa 31 szt

zbrojnik złoty 1 szt

mastacembelus armatus 1 szt

 

roślinność: nie znam się za bardzo na tym trochę trawy, jakieś anubiasy, trochę wgłębki i jeszcze parę roślin

karmienie: płatki z tropicala + tabletki z tropicala dla kirysków + raz w tygodniu mrożonka

 

proszę o opinie i ew porady

post-4080-13685159553072_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obsada:

 

kirysek pstry 5szt

kosiarka 4 sz

bocja wspaniała 2 szt

pielęgniczka ramireza 2+2 szt

gurami dwuplamy 2 szt

neon innesa 31 szt

zbrojnik złoty 1 szt

mastacembelus armatus 1 szt

Akwarium bardzo ładne jak na pierwszy raz ;) Do obsady dokup jeszcze kilka kirysków (tak z 4 -5 nawet), kosiarki 2 sztuki, oddaj bocje, gurami jest to parka :?: jezeli tak do dokup jeszcze 2-3 samice, dokup płeć przeciwną dla zbrojnika oraz oddaj długonosa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bocje mam ze względu na ślimaki. Co do gurami to jest parka ale skoro mówisz żebym dokupił samiczki to dokopię, armatus bardzo mi sie podoba i chciałem mieć węgorka wiec chyba go zatrzymam. powie mi ktoś czym go karmić? i czy normalne jest u gurami "gonienie się", bo moje gonią się bardzo często, może to dwa samce? pani w sklepie mówiła ze parka a zawsze tam kupuje i się jeszcze nie zawiodłem na tym sklepie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach