Skocz do zawartości

więcej W bez przerabiania pokrywy


Rekomendowane odpowiedzi

:help: Nie znam się za bardzo na elektronice, więc moja zagadka jest taka: mam akwarium 80x35x40 [cm] (112l) i dwie świetlówki 18W. Czy mogę w to samo miejsce (te białe plastikowe oprawki) wstawić dwie silniejsze świetlówki, czy nie będą pasowały? A jeżeli tak ;) to jakie?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi. Przydadzą się, bo bardziej wymagające roślinki mi nie rosną za dobrze, prawdopodobnie przez słabe oświetlenie :( (choć przyznam się, że nie stosuję nawozów obawiając się o sumiki szkliste).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci zaproponuję moduł Aquael Econoline 11W [6500k], bez oprawki jest tańszy o 10 zł i kosztował mnie 23 zł.

Po montażu w standardowej wydmuszce 80x35 świetlówek 4x24W pojawił się problem niedoświetlonych boków. Po dłuższym googlowaniu trafiłem na te moduły i to był strzał w 10-kę. Małe, tanie, w zestawie są śrubki montażowe, lampa jest wodoszczelna, zakończona kablem z wyłącznikiem i wtyczką. U mnie są zainstalowane w poprzek pokrywy

Dołączona grafika

 

Moduły sprzedawane są w paskudnych, ekologicznych kartonikach

Dołączona grafika

 

Jak wieczorem dotrę do domu to dam fotki, moduł razem z oprawką kosztuje około 37 zł i jest standardowo dawany do zestawu Aquael Shrimp Set 20L i 30L.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja też podbijam o te fotki. Bardzo mnie interesuje jak to wszystko zmieściłeś w tej pokrywie. Właśnie zakupiłem te dwa zestawy 11 W na allegro i czeka mnie montaż w mojej pokrywie. Śrubki faktycznie są w zestawie? Nie wiem czy sobie z tym poradzę.

 

 

maziama: Poprawiłam te "śróbki" ;)Możesz poprawiać błędy edytując posta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może takie rozwiązanie:

 

http://www.allegro.pl/item1046213227_do ... 150cm.html