Skocz do zawartości

brzydki zapach


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, użyłem szukajki ale mi nie pomogło, mam problem. Znaczy nie wiem czy to jest problem. mianowicie gdy przysunę nos do akwarium czuje woń taką nie wiem.. woda brzydko pachnie. Nie ma mułu, woda nie jest mętna raczej, no może tylko trochę...

 

Woda chyba nie będzie nigdy idealnie czysta? ;)

 

Pytanie polega na tym, czy woda zawsze brzydko pachnie bo taki już urok akwarium ? Kiedyś dawno temu tez miałem akwarium i pamiętam, że tez był taki zapach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za dużo jedzenia nie daje, ale coś tam na dol zawsze spadnie, może nie wyjadają ;p

 

rzuciłem teraz okiem pod światło na dno to w jednym miejscu są jakby takie malusieńkie włoski.. pleśń ? ale hm, w sumie i tak jestem początkującym akwarystą i nie założyłem go po bozemu i ma dopiero ~tydzien.. ;) (wstyd mówić.. ) ale dopiero jak założyłem zacząłem przeczesywać internet..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym chciał wiedzieć jakie ozdoby masz w akwa :

 

:arrow: korzenie wydobyte ze złego źródła lub źle oczyszczone czasem tez za świeże pod korą znajduje się tzw.miazga twórcza . To ona zacznie jako pierwsza gnić i pleśnieć z tond może być właśnie ten brzydki zapach

 

:arrow: jak długo masz akwarium i co jaki czas podmieniasz wodę oraz czy odmulasz dno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:arrow:viewtopic.php?f=43&t=6354

:arrow:viewtopic.php?f=43&t=17244

 

Jeszcze spora droga przed tobą wszystko jest bleee ozdoby,sztuczne rośliny powyjmuj,daj jaki normalny żwir ,rzeczny ,bazalt lub jakiś z gotowych oświetlenie podejrzewam małe ryby no co po prostu zupa nie nie wszystko od początku

 

A co do wody na pewno przekarmiasz i nie odmulasz podmianki wody znając życie nie ma ani nie było proponuje poczytać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam :P

 

2x brzanka rozowa

3x molinezja ta czarna

2x scalar

4x danio

 

wymiary 25x25x40