Mruszka Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Witam wszystkich Jestem początkująca, a to moje pierwsze akwarium, więc proszę o wyrozumiałość Akwarium 112l mam od ok 2 miesięcy. Filtr: Aquclear 50 Grzałka: Tetra 100 Oświetlenie: 2X 18W Temperatura : 27-28 CO2: na razie brak Sporo różnych roślinek w małym nieładzie Rybki: 4 danio 15 neonków simulans, 6 gupików, 3 molinezje, 1 zbrojnik Dekoracje: 3 duże korzenie i jeden mały Tło: fototapeta - wiem ze jest okropna wymienię jak najszybciej Podłoże: Żwirek i piasek, podmiana wody 1/tydzień 15-20% A oto zdjęcia: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcda-p Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Całkiem fajny zbiornik. Nie do końca wiem gdzie się kończy a gdzie zaczyna fototapeta, ale przynajmniej na zdjęciach ta ściana z kamoli wygląda intrygująco Przyznam, że jest trochę bałagan z roślinkami, ale podoba mi się dno(wyspa z piasku i żwirek po bokach). Przydałoby się posegregować jakoś te rośliny, ale niektórzy lubią taki naturalizm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SKAWA Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Akwarium ciekawe, widzę na jednym ze zdjęć bocję wspaniałą a nie ma jej wymienionej w obsadzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
red eye Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Bardziej mi się podobała wersja z piachem pośrodku . Obsada to lekkiej poprawy ale to nie ten dział. To samo dotyczy oświetlenie. Akwarium ogólnie mi się podoba, kolor brązu super . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcda-p Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Akwarium ciekawe, widzę na jednym ze zdjęć bocję wspaniałą a nie ma jej wymienionej w obsadzie Gapciu, odczytaj tytuł zdjęcia PS: Też już się chciałam do tego przyczepić. Uff nie trzeba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...