Jump to content

ricken

Użytkownik
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About ricken

  • Rank
    Świeżak
  1. ricken

    Akwarium pękło.

    Akwarium było kupione w sklepie zoologicznym. Poczekam jeszcze troche może inni coś powiedzą . A jeśli nowe akwarium - to zwykłe czy jakieś specjalne? Musi być profilowane, ponieważ już mam prawie skończoną pokrywe. Jak możecie to zalinkujcie.
  2. ricken

    Akwarium pękło.

    Witam, w moim akwarium 25l pojawiło się pęknięcie. Zauważyłem to dopiero po likwidacji, ponieważ znajduje się ono z tyłu, w kącie obok segmentu. Chcę zrobić krewetkarium, jednak boję się żęby mi czasem nie pękło. I mam do Was pytanie. Czy kupywać nowe akwarium czy kleić to jakoś a może zostawić. Zdjęcia: Mam nadzieję, że będzie coś widać
  3. ricken

    Zestaw testów.

    Ok, rozumiem, że testy zooleka też są dobre? Chyba sie zdecyduje na tą propozycję
  4. ricken

    Zestaw testów.

    Witam. Czy te testy narazie mi wystarczą? Mam zamiar mieć krewetkarium, jednak niewiem czy do końca sie uda. Puki co 3 neony i kirysek. http://allegro.pl/jbl-combi-set-zestaw- ... 33160.html
  5. Na_pewno? Nie będzie żadnego zwarcia czy coś? Nie spale świetlówek?
  6. Tak, to znalazłem o wiele wcześniej, tylko mi chodzi o to jak podłączyć 2 świetlówki do 2 stateczników ale żeby wszystko wychodziło 1 kablem (1 wtyczką). Tak jak tutaj: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 154774ede8 - z pokrywy "Lewego"
  7. Witam. Czy ktoś ma może schemat podłączenia 2 stateczników elektronicznych z świetlówek kompaktowych? Jak coś to 2x13w
  8. ricken

    Testy w paskach

    No właśnie niemam ;/ bo byłem przed chwilą w akwarystycznym w moim mieście. Coś podobniego do tego http://allegro.pl/korzen-do-akwarium-i1692521743.html nic innego nie znalazłem. Może jak za niedługo będe tam to zrobie fotke.
  9. ricken

    Testy w paskach

    Ok, to jednak musze wydać troche kasy ;/ a jeszcze miałbym jedno pytanie czy opłaca się wydać 30zł na korzeń do 25l? (sory że to nie do tego działu i wgl ale niechce zakladać nowego tematu.
  10. ricken

    Testy w paskach

    Witam, jestem początkującym akwarystą i mam pytanie czy te testy narazie mi wystarczą? http://allegro.pl/jbl-test-6in1-50szt-x ... 53062.html
  11. A moglibyście coś zalinkować bo niemoge znaleść jakieś strony gdzie były by obie takie świetlówki ;>
  12. Jak w temacie, poszukuje 2 świetlówek 8w do akwarium 25l. Jeśli chodzi o rośliny będe dobierał pod świetlówki. Może coś z tąd? http://www.zoolight.pl/product-pol-118-8W-30cm-PHILIPS-MASTER-TL5-840-4000K.html
  13. ricken

    Kamień - dekoracja, pytanie

    Ok, polałem octem i nic sie nie pieniło. Jutro pomocze go troche w soli Dzięki
  14. Witam, mam pytanie co do tego kamienia. Czy będzie odpowiedni do akwarium? Szukałem na necie jaką ma nazwe ale nic nie odnalazłem. Kamień znaleziony w górach w rzeczce (w tym czasie była sucha). Po zamoczeniu ma ładny, czarny metaliczny kolor. Zdj: Myśle, że wystarczy
  15. Najpierw zaczne od 1 bombelek na 5 sek później wrazie czego podniose. Wielkie dzięki za pomoc A miałbym jeszcze 1 pytanie. Jak by pływały przy powierzchni zacząć napowietrzanie?
×