Jump to content

wojas109

Użytkownik
  • Content count

    124
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About wojas109

  • Rank
    Gawędziarz

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    LEGNICA
  1. wojas109

    [180 ogólne]Kłopoty

    akwariach słodkowodnych są to najczęściej okrzemki. Ich pojawienie się jest wynikiem niedoboru oświetlenia, lub nadmiaru krzemu. Wzmocnienie poziomu oświtlenia powoduje zazwyczaj ich zniknięcie. Z szyb dają się łatwo usunąć przez starcie lub wciągnięcie urządzeniem czyszczącym podłoże.
  2. wojas109

    Czy to normalne

    40 szt. mieczyków do 25l akwarium??? to za dożo ryb w takim litrażu Edyt: zjadł się może dlatego że nie były karmione pomyślałeś o tym albo było za dożo samców i zrobiła sie rywalizacja o samiczki Mod.Janusz-Edytuj posty.
  3. wojas109

    [Akwarium 230L] Cayman 110

    o proszę tylko pogratulować A dodasz foto z tym tłem bo jestem ciekaw jak to wyglada bo też chce mic tło z worka
  4. wojas109

    Wapień czy piaskowiec ??

    aha ok wybiorę jednak wapień dzieki
  5. Witam zakładam akwarium Malawi 200l i zastanawiam sie nad wapniem a pisowcem co proponujecie ?? Może cos innego jeszcze macie ?
  6. wojas109

    tło wewnętrzne

    Nie no tło jest zaj.... bardzo mis ie podoba i myślę ze spróbuje też takie zrobić Pozdrawiam
  7. wojas109

    Tarliskowe 25L [str. 3]

    Miałem kiedyś kakadu i krewetki w jednym akwarium i źle sie to skończyło oczywiście dla krewetek nie wiem jak u ciebie będzie
  8. wojas109

    [Akwarium 230L] Cayman 110

    No jeżeli zmienisz tło to będzie super wyglądało akwarium a jeżeli byś jeszcze zmienił żwir np. na czarny to aqua by był perfekt nic dodać nic ująć
  9. wojas109

    [Akwarium 230L] Cayman 110

    Wgl o czym ty piszesz?? nikt nie podaje w takich litrażach. 110x45x58,5 to jest 230l i tak się podaje każdy wie ze 230l ma takie wymiary
  10. wojas109

    [Akwarium 230L] Cayman 110

    Jeżeli pomalujesz szybę sprejem będzie widać niedociągnięcia
  11. wojas109

    Coś dziwnego na szybie

    Temat uważam za zamknięty dziękuj i pozdrawiam Wojtek
  12. wojas109

    Coś dziwnego na szybie

    Płynem do mycia szyb?????? nie, można zatruć rybki potem porządnie opłukać Po co do tego wracasz ?? nieraz myślę ze są na tym forum ludzie niedorozwinięci
  13. wojas109

    Z czego zrobić tło??

    Styropian możne być grubości 5 cm zależny co będziesz chciał z nim robić ja proponuje wytopić przód jest fajny efekt
  14. wojas109

    Coś dziwnego na szybie

    Tez tak myślę ze jak zaleje to i tak nie będzie tego widać
  15. wojas109

    Coś dziwnego na szybie

    Nie mam jeszcze tam ryb i bez przesady parę razy wytrze sie szybę zwykłą woda i nic im nie będzie a po za tym płyn do szyb nic nie pomaga nawet Domestosem próbowałem ;d
×