Jump to content

marceli

Użytkownik
  • Content count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About marceli

  • Rank
    Małomówny
  • Birthday 06/24/1983
  1. marceli

    (200l) Ogólne

    Witaj, ogólnie akwa spoko. Jeżeli mogę Ci coś zaproponować to zastąp tą kostkę jakimś mniejszym kamieniem podwiązanym żyłką pod korzonek i zakop go w drobniejszym podłożu (nie będzie go widać a korzonek nie będzie wypływać), co do mchu na drugim korzonku to zamień to coś zielonego przeźroczystą żyłką, wężyk od napowietrzacza zmień na przeźroczysty, a kokosy proponował bym Ci (jeżeli konieczne muszą być) posmarować silikonem akwarystycznym i obtoczyć go żwirze takim jak podłoże. Niby pierdoły ale zmieniają wystrój. Mam nadzieję że podsunąłem Tobie kilka rozwiązań twoich niedociągnięć. Życzę powodzenia i wytrwałości. Pozdrawiam Marceli
  2. marceli

    Przygotowywanie ozdób do akwarium- krok po kroku

    Witam wszystkich. Chciał bym jeszcze nawiązać do kokosów a konkretniej do ich owłosienia. Z obserwacji jak i z lektury internetu wiem że, włoski a w szczególności meszek na skorupce jest przysmakiem "glonijadów" otosków tak wiec zamiast papieru ściernego można użyć rybci i też po jakimś czasie będzie gładki jak pupcia niemowlęcia Pozdrawiam Marceli
  3. marceli

    [112L] Mała Azja

    Kolego a po czym ty twierdzisz że jest on w mało oświetlonym miejscu??. Moim skromnym zdaniem jest w świetnym miejscu i jest mu tam dobrze. Wnioskuje to po tym że co chwile puszcza nowe listki po prostu rośnie w oczach. Poniżej mały dowód. Pozdrawiam Marceli
  4. marceli

    [112L] Mała Azja

    W tym wszystkim najlepsze jest to że samiec który buduje gniazdo gania jak wściekły drugiego samca to jest normalne ale żeby ganiał tez samice?? czy to jest normalne?? może minie z czasem a może to s takie zloty
  5. marceli

    [112L] Mała Azja

    Szczerze nie wiem dlaczego tak wyszło zdjęcie ale przyglądałem się rybce i nic takiego nie zauważyłem wiem śmiem twierdzić że to tylko niefortunność ujęcia
  6. marceli

    [112L] Mała Azja

    Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu dzisiaj zobaczyłem ze samiec budował gniazdko. Cieszę się bardzo bo może coś z tego bezie dobrze by było a moja radość jest tym większa że odbyło się to ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu. Trzymajcie kciuki Pozdrawiam Marceli
  7. Może mała aktualizacja po prawie roku małżeństwa i (+) czterech miesiącach niepalenia (=)
  8. marceli

    Skrócenie pokrywy.

    Witam. Zapewne się da tylko że jest przy tym troszkę roboty, musiał byś wyciąć 10 cm z prostej części a później resztę skleić ze sobą. jest to instrukcja w wielkim skrócie może już było pisane o tym wiec opcja "szukaj" tak czy inaczej powodzenia i wytrwałości
  9. popieram przedmówców są to samice. u samców płetwy grzbietowe są bardziej szpiczasto zakończone. pozdrawiam Marceli
  10. marceli

    [112L] Mała Azja

    Obserwując moje Otoski myślę ze się zaaklimatyzowały i dają sobie radę. Jeżeli chodzi o roślinki (i nie tylko ) to rosną jak na drożdżach wszystko idzie po mojej myśli wiec nic nie będę zmieniał dziękuję za dotychczasowe opinie i czekam na kolejne pozdrawiam Marceli
  11. marceli

    [112L] Mała Azja

    witam oto dzisiejsza aktualizacja. Już po przycince liczę na wasze kolejne opinie
  12. marceli

    [112L] Mała Azja

    wieczorem postaram się dodać fotki bo troszkę roślin doszło narazie dziękiuje wam za opinie i czekam na więcej. p.s ahaed dzięki ci za opinie wiedzialem ze na ciebie mozna liczyc twoje sugestie wezme pod uwage bo napewno sa przydatne Pozdrawiam Marceli
  13. marceli

    [112L] Mała Azja

    Jeżeli chodzi o korzenia to moje przygotowanie zaczeło sie i skończyło na sparzeniu go wrzątkiem i do szkła a jeżeli chodzi o mech to też jest przyczepiony do korzonka tylko czekać aż się rozrośnie
  14. marceli

    [112L] Mała Azja

    TDC masz racje, zamocuje go w mniej widocznym miejscu. a pozatym grzałke mam tak ustawiona ze w ciemno moge grzac i bedzie 28 st C
  15. marceli

    [112L] Mała Azja

    to dopiero początek, z czasem roślinek napewno bedzie więcej bede aktualizowal każde zmiany, jak narazie zachecam do kometowania tego co jest
×