Skocz do zawartości

Paragon

Użytkownik
  • Zawartość

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Paragon w dniu 23 Luty 2015

Użytkownicy przyznają Paragon punkty reputacji!

Reputacja

4

O Paragon

  • Tytuł
    Małomówny
  • Urodziny 20.12.1995

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  1. Zdarzało Wam się, że samica gupika po porodzie dostała pleśniawki/trichodinozy? Jak ją ratować? Jest na razie w zbiorniku ogolnym. Podnioslem temperature z 25 na 28. Wystarczy? Czy użyć jakichś specyfików? Dodatek soli niejodowanej do akwa z gupikami? Może jakieś domowe metody, nie 'chemioterapia'?
  2. Paragon

    Nasze inne zwierzeta.

    Kawaler poszukujący panny Japalura spledida, ktokolwiek słyszal ktokolwiek wie ;p
  3. Paragon

    Zmiana forum

    Strona główna nie jest zgrana z forum, ale moze ktos juz o tym wspominał:
  4. Paragon

    Niedzielne spotkania

    Na TCP jakos jest to ogarniete i nie maja wiekszych problemow Nie wiem jak jest z poszukiwaniem ''sław'' ale jakos sobie radzą.
  5. Paragon

    Co to za roślinka?

    Cryptocoryne pontederiifolia. Ale wieksze zdjecia mogłbys dac...
  6. Paragon

    Hydroponika i filtracja w 40l

    Na pierwszy rzut oka, przydał by sie jednak trochę mocniejszy filtr. Wysokość na której powinien znajdować się odpływ uzależniona też jest od wysokosci doniczki. Rośliny muszą dosięgać do wody ale jednocześnie nie mogę być całkowicie zalane. Taka doniczka balkonowa licząc, że ma 15cm wysokości powinna mieć otwór spustowy na wysokości 6cm i taki poziom wody utrzymywać w doniczce. Pozdro. S.
  7. Paragon

    Mój mały kącik ;)

    A nie masz problemów z parowaniem szyb w terrariach?
  8. Paragon

    Mój mały kącik ;)

    Mógłbyś opowiedzieć coś więcej o Anolisach Sagrei? W jakim masz je szkle, jaką wilgotność u nich utrzymujesz? Naprawdę potrzebują takiej wentylacji żeby cała górna 'ścianka' była pokryta siatką? Na TCP jeszcze w starym profilu miałeś zaznaczone, że jeszcze nie udało Ci sie ich rozmnożyć, zmieniło się coś w tej kwestii?
  9. Paragon

    Wiwarium 81l z Krabami - Geosesarma

    Kurcze, szkoda krabików. Ale u mnie też duża część nie przeżyła, nawet pierwszego miesiąca.
  10. Paragon

    Wiwarium 81l z Krabami - Geosesarma

    Jak ma się zbiorniczek? Jestem ciekawy jaka dżungla się tu zrobiła
  11. Paragon

    [112L] Azja mojej drugiej połówki

    Planujesz jakieś zasolenie?
  12. Paragon

    Ophiopogon jaburan (T)

    (T) oznacza że jest to roślina terrariowa.
  13. Taki bystry ale nie zauważyłeś, że to nie styropian jest? Warstwa podłoża chowa się w styropianie?
  14. Paragon

    Zapytanie o gupika

    Gupik a nie gŁupik. Z tego co zauważyłem z wiekiem kolory dość znacząco tracą na wartości. Ale żeby sie szare zrobiły to jeszcze mi sie nie zdarzyło.
  15. Paragon

    Mój mały kącik ;)

    Mógłbyś opisać sprawy techniczne? Jakiego typu oświetlenie, moc? Może coś więcej o pielęgnacji tych szkiełek? Częste zraszanie , przycinki? Pzdr.
×