Jump to content

angela508

Użytkownik
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About angela508

  • Rank
    Podglądacz
  • Birthday 11/23/1991
  1. angela508

    Czrny meszek

    No dobra juz się biorę i na wszystko odpowiadam 1. Co zrobić aby pozbyć się czarnego meszku 2. Zbiornik 54l 60x30x33 3. Oświetlenie T8 o barwie czerwonej specjalna dla roślin, T5 9000 kelvinów, mam też diody niebieskie ale raczej ich nie używam. 4. Zbiornik ostatnio restartowałam tj jakies 4/5 miesięcy temu 5. Podmiana wody co tydzień ok 1/3 zbiornika. Wodę z kranu zawsez odstawiam tydzień wsześniej żeby nie lać prosto z kranu. Testy o których wcześnie wspomniałam to EasyTest 6in1 i na nich wszystko wychodzi OK. 6. Ńie używam żadnych preparatów/chemii 7. Lampa UV nie wiem o co chodzi więc raczej nie używam 8. Co tydzień jak wymieniam wodę to niestety musze też usuwać glony z szyby bo mi zarasta usuwam je żyletką, rośliny dosyć szybko mi rosną i co jakieś 2 tygodnie muszę je podcinać jak to robie nożyczki w wode ucinam i mocuje obok. 9. Grzałka z termostatem temperatuja 23 stopnie 10. Nowożenie na ogół nie stosuje, na samym początku wrzuciłam tylko kilka kulek glinianych. 11. Nie posiadamCO2 12. Obsada to gupiki endlera jakieś 30 szt dużo małych wiec nie wiem do końca, 10 neonek, 3 krewetki amano, jakies 4 red cherry, ok 5 ślimaków helenek, nic nie choruje raczej wszystkie stworzonka w dobrej kondycji, jedynie na ślimakach też jest glon. 13. Nurzaniec spiralny ok 12 kępek i kilka małych na nich nie ma żadnych śladów glonu i rosną zarąbiście szybko, 4 anubiasy z nimi mam problem czarny mech ale też normalnie nowe liście puszczają, 10 łodyg rogatka pomiedzy igiełkami czasami znajduję kępki glonów rosną bardzo szybko, "duży henio" nie wiem czy tak dokladnie sie nazywa poza tym że rośnie powoli to nic się z nim nie dzieje, reszty nazw nie znam wstawię inne zdjęcia może ktoś będzie wiedział co to za rośliny, z pozostałymi roślinami nie mam problemów rosna szybko nie mają glonów. 14. Podłoże shrimp sand ok 3/3.5 cm i po jednej stronie piach.Mam do tego 2 korzenie. 15. Filtr Aqua El tylko że nie jest w plastiku bo założywam wiekszą gąbkę, chodzi 24h na dobe no może poza 5 minutami kiedy karmię rybki. przepułkuję gąbkę w wodzie spuszczonej z akwarium raz w miesiącu. 16.Pokarm daję tylko ja dla ryb: tetramin, a krewetkom shrimp sticks. pokarm zjadają bardzo szybko w sumie nawet nie minuta Dodam jeszcze kilka zdjęć całego zbiornika może ktoś się rozienuje co może być przyczyną tych glonów
  2. angela508

    Czrny meszek

    No wiec moja obsada to głównie gupiki endlera, neonki, krewetki amano i może się kilka red cherry zachowało a i jeszcze pare helenek Wode wymieniam co tydzień jakąś 1/3 zbiornika. Temperatura zbiornika to jakieś 23 stopnie. Filtr chodzi non stop, a karmienie 6 razy w tygodniu. Co do roslin nie wszystkie nazwy znam ale mam: rogatka, nurzańca, amubiasy, mówią na to duży heniek a jaka dokladnie nazwa to nie wiem i rzęska u góry pływa Robie testy żeby sprawdzić czy wszystko OK i nigdy mi nic źle nie wyszło, dlatego już nie mam pojęcia od czego to może być. Pomocy
  3. angela508

    Czrny meszek

    Hej Wszystkie anubiasy w akwarium zarosły mi czarnym meszkiem w sumie nie przeszkadza ale chciałabym pozbyc się go na zawsze. Usuwam go zazwyczaj mechanicznie ale po chwili znowu zarasta. I pojawiają się jakieś włosy. Oświetlenie już zmieniłam z T8 na T5 9000 kelvin. Akwarium ok 60l i są 2 lapmy jedna t5 i jedna t8 jakaś specjalna dla roślin o barwie czerwonej. Regulamin 6.1. Zaakceptowałeś go, to przestrzegaj. Mapet
  4. angela508

    Amano w ciąży :D

    Spotkałam się już z tym artykułem w internecie, ale interesuje mnie bardziej jak zasolić akwarium i jaką ilością ? I jak ewentualnei zmierzyć jej parametry żeby były dobre.
  5. angela508

    Amano w ciąży :D

    Witam Stałam się szczęśliwą posiadaczką krewetki Amano z jajeczkami (rano były jeszcze zielone teraz mają kolor żółty), wraz z tym pojawił się problem. Nie bardzo wiem jak się nią zająć. I chciałabym prosić kogoś z doświadczeniem (kogoś kto miał już krewetke amano z jajeczkami i wychował małe) o pomoc w prowadzeniu ciąży
  6. angela508

    [54l] "Mała Dżungla"

    A jakieś rady co do trawniczka? Co bym mogła tam zasadzić?
  7. angela508

    [54l] "Mała Dżungla"

    Ok co do Kirysów zakupię jeszcze 2 A co do rad w związku z Amano bardzo dziękuje z pewnością się przydadzą. O paru rzeczach nie miałam pojęcia Z pierwszym planem jeszcze trochę poeksperymentuję
  8. angela508

    [54l] "Mała Dżungla"

    Termometr jest na bocznej ścianie A wgłąbka tak szybko się rozrasta i dlatego taka gęsta he
  9. angela508

    [54l] "Mała Dżungla"

    W sumie przywiązany jest zieloną nitką. Wcześniej korzonek był obsadzony mchem ale coś nie chciał rosnąć. Drewniany akcent hmm.. wcześniej był kokos ale jakoś nie pasował do wszystkiego więc go usunęłam
  10. angela508

    [54l] "Mała Dżungla"

    Co do kirysków słuszna uwaga, chociaż trochę się ich obawiam bo chciałabym rozmnożyć amano A gupiki na razie są malutkie wiec przestrzeni mają dużo Dzięki wielkie za miłe słowa
  11. angela508

    [54l] "Mała Dżungla"

    Akwarium 54l: Wyposażenie: -Podłoże Shrimp Sand -Świetlówka T8 10000k -Filtr 'domowej roboty' -Grzałka 75W Fauna: -4 kiryski - ok. 20 gupików endlera -6 krewetek ammano -ślimaki helenka Flora: -Rogatek -Nurzaniec Spiralny -Anubias -Duży heniek -Alternathera bzowa i wiele wiele innych Reszty nazw niestety nie znam.
  12. angela508

    Zakupy u Sławka121-opinie.

    Krewetki w super kondycji , żywe i wesołe. Polecam zakupy u tego użytkownika
  13. angela508

    [25] "Ciasne Ale Własne"

    'Nabąblowane' podłoże zniknęło. Za pomocą długiej wykałaczki pozbyłem się nadmiaru powietrza. Aoime dzięki za radę, ale mam taką nadzieje że helenki starczą.
  14. angela508

    [6l] Ślimaczkarium

    Fajny pomysł takie 'ślimaczkarium'. Pozdrawiam i sukcesów życzę
  15. angela508

    [25] "Ciasne Ale Własne"

    O nie miałem pojęcia że to ma jakieś znaczenie, w tym tygodniu powinny zawitać helenki. Myślisz że wystarczą ?
×