Forum akwarystyczne - Super Akwarium korzysta z plików cookie ("ciasteczka"). Przeczytaj tę stronę Polityka prywatności dla uzyskania szczegółów. Czy wyrażasz na to zgodę:    Wyrażam zgodę
Wyrażam zgodę

Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jakie WŁAŚCIWE PARAMETRY ??? Pomocy

PARAMETRY WODY

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 pieha

pieha

Małomówny

• Użytkownik
  • 31 postów

Napisano 16 kwiecień 2017 - 11:48

Jestem totalnym nowicjuszem akwarium mam 6 tydzien pewnie jeszcze dojrzewa jakie powinny być właściwe paraetry wody ???  Mam testy Tropical 6 in 1  wiecie może jakie powinny być parametry ---mg/L NO3 ?? mg/NO2 ?? d(GH) ?? d(KH) ?? pH ?? mg/Cl2  Rybki mam od 2 tygodni AKWARIUM 60 L   podłoże ŻWIREK PIASEK KWARCOWY CZARNY AKWA 0,8-1,2 mm  kamienie LUPEK DRZEWIASTY SKAŁA DO AKWARIUM IWAGUMI filtr  Aqua Nova Filtr NCF 600 wkład GĄBKA CERAMIKA WATA.                                                                                                                                                                                                        NAJWAŻNIEJSZE PARAMETRY !!! Z góry dziękuję za pomoc no i za konstruktywną KRYTYKĘ.

Załączone miniatury

• AKWA Z NOWYM FILTREM.jpg
  • TESTY.jpg
  • filtr.jpg

#2 Dawidk

Dawidk

Dyskutant

• Użytkownik
  • 162 postów

Napisano 16 kwiecień 2017 - 12:21

Tymi testami parametrów nie zmierzysz. Te testy mają dokładność taką samą jak byś zgadywał parametry. Zainwestuj w testy kropelkowe.

NO2 powinno wynosić 0, reszta parametrów powie Ci jaką obsadę możesz mieć w akwarium. Nie ma czegoś takiego jak uniwersalne parametry, każda ryba potrzebuje innych. Parametry możesz sam ustawiać pod dane ryby wodą RO mieszaną z kranówą lub samą RO i mineralizatorami. 

Ps. Skrzydłokwiat wyciągnij, posadź w doniczce bo to nie jest roślina akwariowa.

Użytkownik Dawidk edytował ten post 16 kwiecień 2017 - 12:23

#3 pieha

pieha

Małomówny

• Użytkownik
  • 31 postów

Napisano 16 kwiecień 2017 - 17:30