Skocz do zawartości

Uzupełnienie obsady?


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Akwarium ma miesiąc. Powstało po restarcie, bo pierwsze kroki (aranżacyjne) były lekko mówiąc, mało udane... :)

Żeby nie przedłużać, przejdę do meritum.

Czy mogę wpuścić do tego akwa jakąś "większą" rybę? Mówiąc większą, mam na myśli ok 3-4cm. Aktualnie mam 8 małych neonów simulans i 3 krewetki rc.

Myślałem o gupiku, molinezji...

Pytam bo jestem początkujący, i nie chcę popełnić błedu przerybienia akwa.

 

Trochę danych:

Akwarium aquael shrimp set smart 30l, 30x30x35

Oświetlenie 2x6W aquael leddy smart (sunny + plant) 8-9 godzin dziennie

Filtr aquael versamax fzn-1 (gąbka + ceramika)

CO2 24h/dobę z butli 2kg

Podłoże ADA amazonia

Lawa wulkaniczna

Rośliny: anubias, monte carlo, eleocharis parvula, ludwigia mini super red, lilaeopsis, hydrocotyle tripartita.

Nawożenie systemem aquaflora

Woda kran

Dzisiejsze wyniki (zoolek):

11.03.2017

pH 6,8

GH 9

KH 3

Co2 15

NH3 0

NO2 0,2

PO4 0

Fe 0,4

post-24742-0-17882300-1489253557_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla ryb stadnych, jak popularne kąsaczokształtne, czy karpiokształtne licz długość ryby 1/15 długości akwarium maksimum.
Dla ryb 'wałęsających się' lub terytorialnych, jak jajożyworódki lub pielęgnicowate, licz długość ryby 1/10 długości akwarium maksimum.

 

Przelicznik typowo rzucony do uświadomienia dla osoby początkującej, bo są wyjątki zarówno w jedną, jak i w drugą stronę. To, czym dysponujesz, to krewetkarium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik