Skocz do zawartości

Jaka pokrywa i oświetlenie do akwarium 100x40 cm?


Agnik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam akwarium prostokątne, 200 l, wymiary: 100 x 40 cm. Ostatnio zepsuła mi się pokrywa i szukam nowej. Musi być czarna i w miarę przystępna cenowo (na pewno nie aluminiowe za 600 zł). Do tej pokrywy chciałabym też jakieś dobre oświetlenie, bardziej "białe" niż "żółte", żeby akwarium wyglądało bardziej przejrzyście. Nie znam się na tym za bardzo, więc proszę o radę i linki do jakiś fajnych produktów, sklepów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli  ma spełnić wszystkie wymagania to  tylko opcja DIY  ze spienionego PVC   koszt takiej pokrywy ~ 200zl + oświetlenie własne z t5  ilość i moc dobierasz sam  wedle uznania  .na allegr osą  got. zestawy oświetleniowe  na T5  (statecznik ,oprawki,mocowania  itp itd )  .

 

Poszukaj na googlach   recenzji /tutoriali ludzi co robili takie pokrywy do swoich zbiorników  ,często podane masz wszystkie dane   wymiary ,koszta , gdzie zamawiali graty ... to najrozsądniejsza opcja .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem lepiej kupić najzwyklejszą pokrywę 100 x 40, która ma standardową świetlówkę 6500K i po prostu dołożyć do niej dodatkową o dowolnie wybranych parametrach (wedle potrzeby). Można samemu zbudować pokrywę (i nie tylko), ale nie każdy ma do tego predyspozycje/zdolności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli  ma spełnić wszystkie wymagania to  tylko opcja DIY  ze spienionego PVC   koszt takiej pokrywy ~ 200zl + oświetlenie własne z t5  ilość i moc dobierasz sam  wedle uznania  .na allegr osą  got. zestawy oświetleniowe  na T5  (statecznik ,oprawki,mocowania  itp itd )  .

 

Poszukaj na googlach   recenzji /tutoriali ludzi co robili takie pokrywy do swoich zbiorników  ,często podane masz wszystkie dane   wymiary ,koszta , gdzie zamawiali graty ... to najrozsądniejsza opcja .