Skocz do zawartości

73l Roślinne


Mati20009
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Akwarium stoi juz 1 dzień dlatego chciałem sie zapytać o wasza opinie.

 

Podłoże: Akwarium soi na ziemi ogrodowej , przykrytej piaskiem kwarcowym .

 

Oświetlenie: Akwa oświetla żarówka o mocy 40w + świetlówka 8 w . Co daje 0,65 w/l . Na razie świece 6h .

 

Filtracja: Filtr Aquael turbo 350 z gąbką. Mam zamiar dokupić jakiś mały filterek może coś poradzicie?

 

Nawożenie:  Nawoże nawozami aqua-art. K+ - potas , Classic - mikroelementy.

 

Co2: Podaje carbo.

 

Roślinki: Ammania gracilis ,Ludwigia arcuata,Rotala wallichii , Rotala rotundifolia,Alternantera reinecki ,Didiplis diandra,Eustralis stelalta. Myśle nad dokupieniem jeszcze kilku roślinek .

 

Jestem początkującym . Jest to moje drugie akwarium.

post-21536-0-93217000-1409990770_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie kupić mocniejszą żarówke?    Głownie neonki + jakieś krewetki.  :)


Ja bym dał do tego akwarium jeszcze jakieś korzenie i kamienie. Bo jak ci wszystko ładnie urośnie to i tak będzie tam trochę pusto.

Właśnie się nad tym zastanawiałem .. Tylko nic konkretnego nie wymyśliłem . Ale porozglądam się za jakims drewienkiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Neony to nie ryby do roślinniaka. To typowe ryby z BW (BlackWaters). Ilośc oświetlenia jest tam znikoma. 

Ogólnie ryby nie lubią mocnego światła. 

 

No, ale jak na razie tutaj roślinnego akwarium nie widzę :)

 

To jakie rybki byś zaproponował ?  :) + wiem mogłem napisać przyszły roślinniak  :lol:  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego mikro oczywiście jeszcze nie podajesz? Coś byś więcej o parametrach wody napisał.

Jak na razie to nie wygląda to na miejsce hodowli jakichkolwiek rybek.