Skocz do zawartości

Jaki pokarm żywy najchętniej je Pięlęgnica Ramireza?


Sonisia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przypominam że jestem początkującą. Piszę temat, ponieważ nie potrafię zdecydować jaki pokarm dla moich pięlęgnic będzie najlepszy.

Jutro chcę kupić moim pięlęgniczkom pokarm żywy. Jest tyle rodzai pokarmu żywego. :)

Jutro je będę karmić je pierwszy raz pokarmem żywym.

Jaki pokarm żywy polecacie na początek?

Jakie pokarmy żywe chętnie jedzą i ile razy w tygodniu?

 

Jaki pokarm żywy jest polecany Neonom Innesa? 

 

Pozdrawiam!

 

Zły dział! Przenoszę. Mapet

Edytowane przez Mapet
Zły dział
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja od kiedy przeszłam walkę z pasożytami żywego w ogóle nie podaje, a jak byłam świadkiem przyjęcia mrożonego pokarmu do zoologu któy przyjechał w formie "płynnej" i został ponownie zamrożony to również go nie kupuję. Postawiłam na urozmaicone pokarmy suche, dobrej jakości, głównie z Tropicala z serii professional i firmy O.S.I. - mam ich obecnie 9 rodzai i codziennie podaje coś innego. Nie zauważyłam, żeby ryby jakoś tęskniły za "mięsem" czy gorzej się bez niego howały, a niestety mam powody przypuszczać,że właśnie od "mięsa" zachorowały. Sporo mnie walka z tą chorobą kosztowała imoim zdaniem ryzykować nie warto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam że jestem początkującą. Piszę temat, ponieważ nie potrafię zdecydować jaki pokarm dla moich pięlęgnic będzie najlepszy.

Jutro chcę kupić moim pięlęgniczkom pokarm żywy. Jest tyle rodzai pokarmu żywego. :)

Jutro je będę karmić je pierwszy raz pokarmem żywym.

Jaki pokarm żywy polecacie na początek?

Jakie pokarmy żywe chętnie jedzą i ile razy w tygodniu?

 

Jaki pokarm żywy jest polecany Neonom Innesa? 

 

Pozdrawiam!

 

Zły dział! Przenoszę. Mapet

Z żywych polecam artemię i doniczkowca, a z suchych Tropicala Astacolor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach