Skocz do zawartości

Biotop 112l chyba BW?


sachma
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa dość skomplikowana.. akwarystyką zajmuję się od kilkunastu lat (w zasadzie odkąd mam 10lat :P więc już 15lat za sobą..) aktualnie nie mam baniaczka, ale zawsze miałam w domu biotopy, albo malawi albo bw.. Teraz budujemy z mężem akwaterrarium, na górze będą żyły nasze anolisy, na dole rybki..

akwa będzie 112l, standardowe wymiary.

Wydaje mi się że do naszego zamysłu będzie pasować tylko BW, ale może się mylę..

Zamysł jest taki, żeby lustro wody były przykryte (nie w całości) roślinami - będzie monastera i epipremnum - korzenie epipremnum będą w donicy nad akwarium, korzenie monastery będą w akwarium.. do tego jakiś większy konar.

Całość ma być wycinkiem brzegu rzeki.. porośnięte roślinnością.

 

Wydaje mi się że będzie tam dosyć mało światła, więc dobrze by było zrezygnować z większej liczby roślin wodnych..

 

i tak doszłam że nic innego jak BW nam nie będzie pasowało..

jeśli chodzi o obsadę to myślałam o

ramirezkach 1+1,

neonach innesa 20sztuk,

6 sztuk jakiś mniejszych kirysków (może panda?)

i 4 sztuki zbrojników.

coś jeszcze? coś mniej?

 

a może inny pomysł na obsadę?

 

nie chcę jakiś rzadkich, ciężkich do dostania ryb, bo wystarczy mi, że jaszczurki muszę ściągać z drugiego końca Polski... jakieś rybcie, które dostanę w zoologicznym, bez większego wysiłku i nie zostawię przy okazji w sklepie pół wypłaty ;) ma być kolorowo i najlepiej dużo - lubię kontrolowane przerybienie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaszczury mam z ameryki środkowej i Kuby.