Skocz do zawartości

[60L] Mój mały podwodny świat !!! - Ogólne !


DarekSlim
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kilka słów na temat mojego akwarium. Wiec tak akwarium ogólne, założone około rok temu:

 

Wymiary: 60x30x33 cm 60 litrów PROFIL

Oświetlenie: 24 W - T5 Juwel Day light

Ogrzewanie: Grzałka 50W chińczyk

Filtracja: Aquael Turbo 350 wewnętrzny (gąbka + ceramika) z deszczownią

Wnętrze: podloże - grys bazaltowy, korzeń po lewej stronie plus sporo lignitu.

Rośliność: Tylko nadwódka (inne rosliny mi marniały np. żabienica i moczarka)

 

Akwarium oświelne 10 godzin dziennie, z nawozów tylko 1 ml Easy Carbo dziennie, podmiana 20 litrów wody co dwa tygodnie.

Planuje za jakiś czas 112 lub 126 litrów. No i najważniejsze obsada:

 

10 x Neon Inessa

4 x Kardynałek

3 x Żałobniczka

3 x Tęczanka

3 x Rozbora Klinowa

2 x Molinezja

2 x Kosiarka

2 x Kirysek spiżowy

 

Prosze o opinie i rady jestem początkującym akwarystą choć to już moje drugie akwarium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a do 112l taka obsada może być?? Wszytskie rybki dobierałem gatunkowo z tych które mogą żyć w akwarium około 60 litrów chociaż ffakt zrobiło soe dośc gęsto i dlatego mysle nad wiekszym ale napewno nie założe akwarium z kiryskami i neonakami bo nie o to chodzi zrnby miec dwa gatuynki ryb w akwarium tylko własnie zeby było wielogatunkowe. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a do 112l taka obsada może być?? Wszytskie rybki dobierałem gatunkowo z tych które mogą żyć w akwarium około 60 litrów chociaż ffakt zrobiło soe dośc gęsto i dlatego mysle nad wiekszym ale napewno nie założe akwarium z kiryskami i neonakami bo nie o to chodzi zrnby miec dwa gatuynki ryb w akwarium tylko własnie zeby było wielogatunkowe. Pozdrawiam

Problem w tym, że jedynymi rybkami, które mogą żyć w 60l z tych Twoich to neonki, ewentualnie może R. klinowe... + 90% z nich to ryby stadne, a do 60l jedno stado max