Skocz do zawartości

Ile moze kosztowac zalozenie krewetkarium dla crystal black?


Ginny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam akwarystów. :)

Ile może kosztować założenie akwarium dla krewetek crystal black? Tzn. akwarium 25-30l, filtr kaskadowy (polecicie mi jakiś?), żwirek, rośliny, mchy. Żwirek chciałabym czarny albo brązowy, ale w zoologicznych jest tylko rzeczny. Nie znam się za bardzo na rodzajach żwirków. Jaki byłby odpowiedni?

 

http://allegro.pl/aquael-shrimp-set-30- ... 10155.html

Znalazłam coś takiego. Oświetlenie wystarczy? (11 wat)

Co sadzicie o cenie tego akwarium? Jest adekwatna do jakości/wielkości?

 

Jeśli nie będzie crystalek w zoologicznym, to gdzie mam je kupić? Przez allegro? Przeżyłyby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A grzałka musi być? W akwariach dla rybek nie miałam grzałek (po tym, jak zepsuł się termostat i mi się ugotowały, zrezygnowałam) i była zwykle temperatura ok. 24 'C (w lecie więcej). Nie wystarczy im?

 

Co myślicie o tym filtrze?

http://allegro.pl/filtr-zewnetrzny-kask ... 88963.html

250l/h wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym raczej wolała, żeby było tanio. Znalazłam na allegro akwarium kostkę 27l, ten filtr kaskadowy co link jest wcześniej i lampkę 11 wat, razem z przesyłką to będzie ok. 180 zł. Chciałabym jeszcze jakiś mały korzonek japoński, ale w sklepach zoologicznych u mnie są tylko mopani, wiec musiałabym kupować przez internet, a przesyłka kosztuje zwykle prawie tyle samo, co drewienko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko bierz pod uwagę że na zdjęciu nie ma filtra/grzałki i masz na środku szybki logo Aquaela.

 

Do bezproblemowego usunięcia :lol:

 

Ps.Tylko wiąże się to z utratą gwarancji ;)

 

Ps2.Jak najbardziej propozycja Atreyu jest OK,mam ten zestaw i dobrze się sprawuje,poza niestety rzucającym się w oczy filtrem wewnętrznym,technicznie filtr jest wystarczający.

Odnośnik do komentarza