Skocz do zawartości

Co to za rybki ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Oto zdjęcie http://img15.imageshack.us/img15/2893/rryb.jpg

Pomarańczowa jest większa jakieś 10-12cm długości te (są 4) białe w czarne plamki (może jakby paski ale nie w pionie ani po całej wysokości) mają od 5 cm najmniejsza do 8 największa.

 

Akwarium dostałem jakiś miesiąc temu, a chciałbym wiedzieć o nich coś więcej.

Encyklopedia ryb jest bardzo duża, mam nadzieje że ktoś mi pomoże...

Jestem amatorem mam jeszcze pytania ale to w innym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomarańczowa - pielęgnica papuzia

Biała- wygląda mi to na pielęgnice zebre

Mam nieodzowne wrażenie że masz na nie za małe akwarium.

napisz jaki litraż obsada rośliny itp. (Plastiku nie wolno trzymać w akwarium że o muszlach nie wspomnę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za tak szybką odpowiedź.

Co do pomarańczowej nazwa na pewno ok, biało-czarne nie wiem.

Dodam że samce/samice (nie wiem która to samiec a która samica) są białe bez plamek.. nawet delikatnie różowawe.

Następne zdjęcie : http://imageshack.us/photo/my-images/3/rryb.jpg/

 

Akwarium 82L (61Lx31Wx44H)

Lampa 15W 10000K

Grzałka 100W

Filtr 380L/h (nie znam dokładnej nazwy firmy)

Temp wody: 29-30C

 

 

Żywych roślin brak, zamierzam się do ich kupna. Jeżeli chodzi o ryby to 1x Pielęgnica papuzia + 2+2 te biało czarne + glonojad (nie mam pojęcia dokładnie jaki)

Jak już pisałem akwarysta ze mnie żaden... ale podoba mi się mieć ryby w domu i zamierzam się czegoś nauczyć.

Plastik to przedmioty zakupione z sklepu (rośliny i dekoracja)

Ale muszle są prawdziwe ... ta jedna malutka i duża z tyłu... naturalne z morza.

Mam je wyrzucić ? (Były na pewno dobrze umyte)

I jeszcze jedno pytanie... mam krople SERA aquantum (water conditioner) i SERA bio nitrivec (liquid biological filter medium) i nie wiem ile mam ich lać do wody co podmiane jestem za granicą po polsku tam nie pisze ani ang.