Skocz do zawartości

ZAKŁADANIE AKWARIUM OD PODSTAW


benusixx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam. jestem zupełnie zielony w akwarystyce. wędkuję od 4 roku życia , a teraz mam 18 lat, więc nad wodą spędziłem 14 lat :) . to moje hobby. ostatnio trafiłem w internecie na filmiki ze szczupakami, okoniami w akwarium. zafascynowało mnie to :D buszuję w internecie cały dzień i czytam . a więc moim marzeniem było by hodowanie 1 lub 2 małych okonków :) widziałem dzisiaj w rzece malutkie okonki, po około 3-4 cm :) od takich chciałbym zacząć. ale kompletnie nie wiem od czego zacząć i jak się do tego zabrać :( może ktoś ma już takie akwarium z okonkami albo coś w podobie i mógłby się podzielić doświadczeniem lub coś podpowiedzieć :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jesteś wędkarzem, to powinieneś wiedzieć że wymiar ochronny okonia został podniesiony w tym roku do 18 cm.

Jeżeli nie chcesz łamać "Regulaminu amatorskiego połowu ryb", to ewentualnie tej wielkości okonia możesz mieć w akwarium, ale to już musiałby być niemały zbiornik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, doskonale wiem że okoń ma wymiar ochronny, ale pozyskam go z prywatnego zbiornika a nie z rzek PZW . chcę też podkreślić, że nie będę go trzymał do niewiadomo jakich rozmiarów, pewnie gdy podrośnie to zwróce mu wolność i jakieś kolejne rybki będą :)

 

Michał84:Zdania zaczynamy z wielkiej litery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale młode okonie pływają w grupie. Niejednokrotnie widziałem jak młode okonie uciekają po kilka sztuk gdy łaziłem po rzekach. Jedna sztuka o długości 3 cm.? Nie bardzo to widzę.